Když měl v loňském roce premiéru remake slavného filmu Velký Gatsby, začal ve sto let starém hotelu Omni Grove Park Inn v Severní Karolíně (na obrázku) zvonit jeden telefon za druhým. Fanoušci filmu totiž chtěli strávit pár dní přesně tam, kde v letech 1935 a 1936 pobýval i autor příběhu Francis Scott Fitzgerald.
více ...V souvislosti s tímto tématem se mi ze všeho nejdřív vybaví světoznámě proslulé hotelové řetězce, pro které je – z mého pohledu - právě značka tím, co má klienty přilákat. Za všechny bych jmenoval například Hilton Worldwide, Barcelo Hotels anebo Accor (Ibis). Tyto „značky“ by měly garantovat jistou úroveň poskytovaných služeb, která je ve většině případů zastřešena jednotnými standardy, sjednocujícími všechny aspekty hotelového podnikání, včetně chování a vystupování zaměstnanců.
více ...Nejúspěšnější technologické firmy současnosti jako je Apple, Google či Samsung stojí a padají na nabídce služeb, kvalitě a stále nových, originálních nápadech. Jejich symbolem je nejen název společnosti, ale i vůdčí osobnost a značka či logotyp, který nemusíte ani pořádně popsat, a všichni už dobře vědí… Tyto tři věci se navzájem umocňují a harmonicky vytvářejí celek. Podobné by to mělo být i v hotelnictví.
více ...V hodnocení 25 nejlepších hotelů světa (http://www.tripadvisor.com/TravelersChoice-Hotels-cTop-g1), které sestavuje na základě recenzí hostů cestovatelský portál TripAdvisor, se často kromě krásných pokojů a skvělých služeb zmiňuje i neopakovatelný zážitek, jenž cestující během svého pobytu získávají. Ať už je to výhled na hory a přátelská obsluha jako u vítěze žebříčku, hotelu Grand Hotel Kronenhof ve švýcarské Pontresině, nebo masáže uprostřed tropické zahrady v kostarickém hotelu Nayara. Právě ...
více ...Počátkem března získal Wellness hotel Diana prestižní certifikát Czech Specials. Stal se tak jedním z celkem 346 zařízení v republice, které mohou používat logo, které je označením vysoké kvality české kuchyně.
více ...Je možné přijmout tuto tezi jako výzvu k zamyšlení pro podnikatele v cestovním ruchu? Je možné ji aplikovat do marketingových aktivit drobných podnikatelů v oblasti hotelového a gastronomického průmyslu, který je nedomyslitelnou součástí cestovního ruchu? Na tyto otázky budeme hledat odpovědi v několika zamyšleních.
více ...Jsou krásné, trochu snobské a plné těch nejzvučnějších jmen z oblasti architektury, nábytku i umění: designové hotely. Konečně i v Česku začaly v posledních letech růst jako houby po dešti a my jsme z nich vybrali ty nejzajímavější.
více ...Podle průzkumu společnosti DLA Piper očekává letos oživení cestovního ruchu v hotelnictví skoro 70 % evropských hoteliérů. Martin Severa z DLA Piper je však poněkud skeptičtější. Jak nejbližší budoucnost vidí on a co by teď podle něj měli hoteliéři dělat?
více ...Aktuální témata
Nejčtenější články
Názory a blogy